مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 14:152021-08-23اجتماعي

احیای نذر طبیعت برای یاری محیط زیست اندیمشک انجام می شود


رییس اداره محیط زیست اندیمشک با اشاره به گسیل یک هزار و 500 کیلوگرم علوفه به منطقه چل پای اندیمشک از سوی خیران گفت: احیای نذر طبیعت برای یاری محیط زیست این شهرستان انجام می شود.

- اظهار کرد: در فرهنگ های باستانی جانداران هر کدام جایگاه و نماد خاصی در نزد انسان ها دارند و احترام به طبیعت و جانداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بسیاری از افراد دین ایران باستان زردشت را اولین دینی می دانند که پاسدار محیط زیست بوده و برای پاکی آب و آتش زبان زد مردمان در عصر خود بوده است.

رییس اداره محیط زیست اندیمشک گفت: بهمنگاه یکی از آیین های ایرانیان باستان در حوزه مراقبت از محیط زیست بوده و در این امر روز طبیعت در جشن نوروز باستانی بیانگر سلامت محیط زیست است.

اهدای 2 هزار و 300 کیلوگرم علوفه وی افزود: با تدبر در قرآن کریم جایگاه طبیعت در دین مبین اسلام را در نام گذاری سوره هایی با نام رعد، نحل، نور، عنکبوت، نجم، بقره، شمس، حدید، لیل، قمر بیانگر این اهمیت و اهتمام حراست از محیط زیست به عنوان برهانی بدیهی نام برد.

عیدی گماری گفت: خشک سالی پدید آمده امروز طبیعت و محیط زیست نیازمند توجهی بیش از گذشته دارد که در این زمینه احیای نذر محیط زیست از قبیل ساخت آبشخور، تأمین علوفه و خدمات درمانی مورد نیاز می تواند گامی مؤثر برای حراست از محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای نذر طبیعت برای یاری محیط زیست اندیمشک انجام می شود

احیای نذر طبیعت برای یاری محیط زیست اندیمشک انجام می شود