مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 15:002021-08-23سياسي

پدافند زیستی ارتش در برابر هیچگونه تهدیدی غافلگیر نشده است


قرارگاه پدافند زیستی ارتش با طراحی و اجرای یک سامانه منظم در برابر هیچگونه تهدید و تغییری غافلگیر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به عنوان تهدید بزرگ برای جهان و کشورمان ایجاد شد، کادر بهداشت و درمان ارتش توانست با توان بالا، ظرفیت، ایمان و روحیه جهادی و فداکارنه، خود را در چشم مردم و مسئولین و در پیشگاه خداوند بزرگ، همطراز با سایر بخش های مهم ارتش و کشور قرار دهد.

وی در ادامه افزود: قرارگاه پدافند زیستی ارتش با طراحی و اجرای یک سامانه منظم، سیستماتیک و دقیق به طور دائم در حال برنامه ریزی و رصد آینده و چگونگی مواجهه و مقابله با وضعیت های جدید بوده و بدون تردید این قرارگاه تا کنون در برابر هیچگونه تهدید و تغییری غافلگیر نشده است.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک نهاد منظم، جا افتاده و به هنگام که کمتر حرف می زند و بیشتر عمل می کند؛ در چشم مردم و مسئولین شناخته شده است؛ حاصل تلاش های فرماندهان، مسئولان و کارکنان و همچنین کادر درمان زحمتکش بهداشت و درمان ارتش است که بدون توقع، تعطیلی و با برنامه ریزی های دقیق و منسجم در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اعتماد به نفسی که امروز در بخش های مختلف بهداشت و درمان ارتش به وجود آمده، یک نعمت بزرگ است که باید قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند زیستی ارتش در برابر هیچگونه تهدیدی غافلگیر نشده است

پدافند زیستی ارتش در برابر هیچگونه تهدیدی غافلگیر نشده است