مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 16:102021-08-23اقتصادي

تاکید معاون شهرداری تهران بر ورود سازمان بازرسی به موضوع پول های اوراق مشارکت سال 98


معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به انچه گروکشی سازمان تأمین اجتماعی بر سر پول حمل و نقل عمومی خواند، بر لزوم ورود سازمان بازرسی به موضوع پول های اوراق مشارکت مترو و اتوبوس که در حساب بانک رفاه باقی مانده است تاکید کرد.

- درخواست معاون شهرداری تهران بر ورود سازمان بازرسی به موضوع پول های اوراق مشارکت سال 98 معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به انچه گروکشی سازمان تأمین اجتماعی بر سر پول حمل و نقل عمومی خواند، بر لزوم ورود سازمان بازرسی به موضوع پول های اوراق مشارکت مترو و اتوبوس که در حساب بانک رفاه باقی مانده است تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سید مناف هاشمی در واکنش در واکنش به جوابیه بانک رفاه ، گفت: ما املاک و وثیقه به اندازه کافی دادیم و استعلام ازتامین اجتماعی و جهاد و کشاورزی در محدوده قانونی شهر تهران که سند تک برگ و پایان کار تحویل دادیم موضوعیت ندارد.

این کار فقط بهانه و فشار بیموردی هست که تامین اجتماعی در راستای گروکشی از طلب قدیمی که از شهرداری تهران دارد .

وی اضافه کرد که این اقدام تامین اجتماعی مانع جذب اعتبارات حمل و نقل شده و این کار بانک رفاه قطعا تخلف هست که امیدواریم سازمان بازرسی کل کشور به این مساله ورود کند و هر چه سریعتر این منابع ازاد و پروژه های نیمه کاره مترو تکمیل و اتوبوس قبل شروع مدارس خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون شهرداری تهران بر ورود سازمان بازرسی به موضوع پول های اوراق مشارکت سال 98

تاکید معاون شهرداری تهران بر ورود سازمان بازرسی به موضوع پول های اوراق مشارکت سال 98