مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 16:102021-08-23اقتصادي

واگذاری 37 پروژه بخش دولتی به بخش غیر دولتی در خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی از واگذاری 37 پروژه به ارزش هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به بخش غیر دولتی در استان خبر داد.

- محمدعلی شجاعی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که یکم شهریور ماه در محل استانداری برگزار شد، افزود: بر اساس ماده 27 قانون الحاق دو باید طرح های تملک دارایی های سرمایه ای جهت تکمیل به بخش غیردولتی واگذار شود که هدف تکمیل پروژه ها و بهره مندی مردم از آن است.

وی با اشاره به اینکه با واگذاری این طرح ها شاهد اشتغالزایی بالایی در بخش خصوصی خواهیم بود ، گفت: دستگاه های اجرایی دارای طرح باید با تعیین برنامه زمان بندی و بهره مندی از اختیارات قانونی اقدامات لازم را جهت واگذاری طرح ها به بخش غیر دولتی انجام دهد.

شجاعی با تاکید بر توجه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی این ماده قانونی، افزود: بر اساس این قانون می توانیم عملیات اجرایی پروژه هایی که به لحاظ اعتبارات دولتی در اولویت تکمیل نیستند، را به پایان برسانیم تا به این بخش ها لطمه نخورد.

وی گفت: مشوق های دولتی برای جذب سرمایه گذار بسیار مهم است و بنابراین طی مکاتبه ای با مرکز موضوعات تمدید این مشوق ها و ارائه پیشنهادات جدید را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: هر دستگاه اجرایی دارای پروژه برای واگذاری زمین باید در گام نخست با پیگیری از سطح ملی یا استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 37 پروژه بخش دولتی به بخش غیر دولتی در خراسان شمالی

واگذاری 37 پروژه بخش دولتی به بخش غیر دولتی در خراسان شمالی