مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 18:152021-08-23سياسي

مشخص شدن 5 گزینه نهایی شهرداری شیراز


رییس شورای شهر شیراز، از راه یابی پنج کاندیدای تصدی شهردای شیراز به مرحله نهایی انتخاب شهردار این کلانشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهدی طاهری شامگاه دوشنبه یکم شهریورماه به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز که به صورت فوق العاده و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد 22 کاندیدای پیشنهادی هر یک 30 دقیقه فرصت داشتند تا به بیان دیدگاه و برنامه های خود بپردازند.

او افزود: در مراحل ارائه برنامه از این تعداد شش نفر انصراف دادند و نام 16 نفر برای رسیدن به پنج نفر نهایی مقابل اعضای شورای شهر شیراز قرار گرفت و هر کدام به ارائه برنامه های خود پرداختند.

به گفته رییس شورای شهر شیراز، پس از ارائه برنامه و دیدگاه های گزینه ها، رأی گیری از اعضای شورای شهر شیراز انجام شد و در مرحله اول آقایان سید احسان اصنافی، محمد فرخ زاده، علی حسین رعیتی فرد و محمدعلی چوبینی بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص دادند.

طاهری عنوان کرد: در مرحله دوم رأی گیری از میان آقایان علیرضا صحراییان، محمد بذرافشان و حقیقت، آقای بذرافشان حائز بیشترین رای و جمع پنج نفر نهایی تکمیل شد.

رییس شورای شهر شیراز یادآور شد: براین اساس آقایان سید احسان اصنافی، محمد فرخ زاده، علی حسین رعیتی فرد، محمدعلی چوبینی و محمد بذرافشان پنج گزینه نهایی برای تصدی سمت شهرداری شیراز هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن 5 گزینه نهایی شهرداری شیراز

مشخص شدن 5 گزینه نهایی شهرداری شیراز