مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-23اقتصادي

«تئاتر دانشگاهی 23» به کسی بدهکار نیست/ به دنبال اجرای عمومی آثار


دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی تأکید کرد که تمامی تعهدات مالی این دوره از جشنواره انجام و تسویه شده و جشنواره بیست و سوم به هیچ فردی بدهکار نیست.

- مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت پرداخت و تسویه تعهدات مالی این دوره از جشنواره به خبرنگار مهر گفت: برآورد اولیه ای که برای بودجه جشنواره بیست و سوم ارائه داده بودیم مبلغ 650 میلیون تومان بود که با توجه به تورمی که طی یک سال گذشته داشتیم با جذب اسپانسر بودجه را به حدود 800 میلیون تومان رساندیم تا بتوانیم مبلغ کمک هزینه ها را به 6 میلیون تومان و جوایز را به 5 میلیون تومان برسانیم.

وی تأکید کرد: تمامی تعهدات مالی جشنواره در تمام زمینه ها انجام و تسویه شده و بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران به کسی بدهکار نیست.

جدی با بیان اینکه نسبت به دوره های گذشته جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران مبالغ کمک هزینه گروه های شرکت کننده در جشنواره و جوایز برگزیدگان جشنواره بیست و سوم افزایش قابل توجهی داشت، افزود: تمام هزینه های جاری دبیرخانه را کم کردم تا سهم بیشتری از بودجه جشنواره به دانشجویان شرکت کننده در این رویداد برسد.

امیدوارم این روند ادامه دار باشد و در دوره های بعد هم مبالغ کمک هزینه و جوایز بالاتر برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تئاتر دانشگاهی 23» به کسی بدهکار نیست/ به دنبال اجرای عمومی آثار

«تئاتر دانشگاهی 23» به کسی بدهکار نیست/ به دنبال اجرای عمومی آثار