مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-23سياسي

آزادی 76 زندانی یزدی از ابتدای سال جاری


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با تلاش های صورت گرفته در ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 76 نفر از زندان های استان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با تلاش های صورت گرفته در ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 76 نفر از زندان های استان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

سید مسعود عظیمی در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی یزد ضمن تقدیر از شکات به دلیل گذشت رضایتمندانه خود در پرونده ها، افزود: بدهی این مددجویان مبلغ 331 میلیارد ریال بود که مبلغ 268 میلیارد ریال از آن را توسط کمیته صلح و سازش ستاد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و با پرداخت مبلغ 63 میلیارد ریال زمینه آزادی این محکومین از زندان فراهم شد.

این مسئول در خصوص تشریح انواع محکومیت این مددجویان، گفت: از این تعداد مددجویان تعداد 52 محکوم مالی، تعداد 11 مددجو محکوم پرداخت نفقه، تعداد 9 مددجو محکوم مهریه، سه مددجو محکوم دیه حادثه کار و یک مددجو محکوم دیه حوادث رانندگی بودند که از این تعداد 14 محکوم با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین و بدون پرداخت مبلغ و تعداد 62 محکوم نیز با پرداخت مبلغ بدهی از زندانهای استان آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 76 زندانی یزدی از ابتدای سال جاری

آزادی 76 زندانی یزدی از ابتدای سال جاری