مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 03:152021-08-23اقتصادي

نوشیدن آب گوارا؛ رویایی دست نیافتنی برای شهروندان سنندجی


آب شرب سنندج از نظر شهروندان این شهر کیفیت ندارد و با وجود اقداماتی که از سوی متولیان امر صورت گرفته، هنوز این معضل تداوم دارد و مردم همچنان ناراضی اند.

- ایسنا/کردستان آب شرب سنندج از نظر شهروندان این شهر کیفیت ندارد و با وجود اقداماتی که از سوی متولیان امر صورت گرفته، هنوز این معضل تداوم دارد و مردم همچنان ناراضی اند.

اگر چه مسوولان و کارشناسان حوزه بهداشت و آبفای استان بارها از سالم بودن آب شرب سنندج خبر داده اند، اما اکثر مردم به دلیل طعم و بوی بد، تمایلی به آشامیدن آن ندارند و این مسئله در سال جاری به ویژه از تابستان امسال هم شدت بیشتری پیدا کرده است.

میزان نارضایتی شهروندان سنندجی از وضعیت آب شرب به حدی افزایش یافته که حاضرند در هر شرایطی در صف های طولانی آب چشمه های کوه آبیدر منتظر مانده و آب شرب خود را تامین کنند.

به گفته کارشناسان، شرایط کنونی آب سد قشلاق برای مصرف شرب خارج از استفاده بوده و داده های آن نگران کننده است و جزو سدهای پیر محسوب می شود و در حال حاضر هیچ گونه اقدامی که برای مدیریت یک سد لازم است در سد قشلاق سنندج مشاهده نمی شود .

همچنین ورود مستقیم فاضلاب روستای پرجمعیت سرابقامیش به سد قشلاق که منبع اصلی تامین آب شهر سنندج است نیز از مهمترین عوامل ایجاد مشکل آب شرب لوله کشی این شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشیدن آب گوارا؛ رویایی دست نیافتنی برای شهروندان سنندجی

نوشیدن آب گوارا؛ رویایی دست نیافتنی برای شهروندان سنندجی