مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-24ورزشي

1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده اند


فرمانده سپاه ناحیه همدان از شرکت یک هزار بسیجی در طرح شهیدسلیمانی و کمک به کادر درمان خبر داد.

- علی بقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر در اجرای طرح شهیدسلیمانی و کمک به بسیجیان و 50 درصد دیگر را اعضای کادر درمان تشکیل می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه فعالیت ایستگاه خودروی واکسیناسیون در همدان آغاز شده است افزود: کلینیک شیخ الرییس، تالار قرآن، سالن ورزشی شهید سلیمانی و پارکینگ بلوار ارم، مقرهای تجمیعی واکسیناسیون در همدان هستند.

وی یادآور شد: برخی از افراد که توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند توسط گروه های جهادی با خودرو به مراکز واکسیناسیون انتقال داده می شوند و پس از تزریق واکسن به منزل شان بازگردانده می شوند.

بقایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از جامعه روستایی قادر به ثبت نام در سامانه ثبت واکسیناسیون نیستند که گروه های جهادی و پایگاه های بسیج روستایی در این زمینه ورود کرده و این افراد را ثبت نام می کنند.

وی در خصوص تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: در حال حاضر آمار بیماران بستری افزایش یافته و همین مسئله توان و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده اند

1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده اند