مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:002021-08-24اقتصادي

150 طرح تولیدی تا آخر امسال افتتاح می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 150 طرح تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 150 طرح تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

رامین صادقی دوم شهریور ماه در مراسم افتتاح کارخانه تولید پودر لباسشویی در اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت 10 طرح صنعتی بزرگ در مناطق مختلف استان تکمیل و به بهره برداری می رسند تا زمینه اشتغال بیش از 300 نفر در این واحدهای صنعتی فراهم آید.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 228 پروانه بهره برداری در استان اردبیل صادر شده که این میزان فعالیت نسبت به سال 98 رشد 74 درصدی را داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: عمده تولیدات صنعتی استان صادرات محور و با برند خاص بوده تا امکان صادرات از طریق گمرکات این استان فراهم آید.

صادقی به افتتاح کارخانه تولید پودر لباسشویی اشاره کرد و افزود: این کارخانه که توان تولید روزانه 25 تن محصولات متنوع را دارد، فرصت اشتغال 30 نفر را فراهم کرده که در طرح توسعه زمینه اشتغال بیش از 150 نفر در این واحد صنعتی فراهم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 طرح تولیدی تا آخر امسال افتتاح می شود

150 طرح تولیدی تا آخر امسال افتتاح می شود