مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-24سياسي

ارتقای توان پهپادی،موشکی و «جنگال» ارتش مرهون تلاش دانشمندان صنعت دفاعی است


فرمانده کل ارتش در پیامی با قدردانی از تلاش های وزیر دفاع،نوشت: افزایش تحرک و قدرت رزم و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش در پرتو تلاش دانشمندان صنعت دفاعی حاصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی از تلاش ها و مدیریت جهادی امیر سرتیپ حاتمی و دیگر تلاشگران صنعت دفاعی، قدردانی کرد و نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.

متن پیام او بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی سلام علیکم؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.

افزایش تحرک و قدرت رزم در حوزه های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، متناسب با تهدیدات اخیر و تحولات اساسی و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش مقتدر، جلوه هایی از پیشرفت های امیدبخش است که در سایه تدابیر و پشتیبانی جهادی آن امیر سرافراز و در پرتو تلاش خستگی ناپذیر دانشمندان صنعت دفاعی و همدلی و همکاری متخصصان ارتش جمهوری اسلامی و دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان حاصل شده و موجب خشنودی فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران و اقتدار نظام جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای توان پهپادی،موشکی و «جنگال» ارتش مرهون تلاش دانشمندان صنعت دفاعی است

ارتقای توان پهپادی،موشکی و «جنگال» ارتش مرهون تلاش دانشمندان صنعت دفاعی است