مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:152021-08-24اقتصادي

«فاطمی امین» برای ثبات ارز و تنظیم بازار برنامه دارد


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه هایی برای ثبات بازار ارز و تنظیم بازار دارد.

- ، احمد راستینه در جلسه علنی امروز در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت،گفت: باید از رییس جمهور تشکر کنیم که امور اقتصادی کشور را به یک تیم اقتصادی جوان سپرد و امروز نمایندگان وظیفه دارند که فرصت خدمت صادقانه را به تیم اقتصادی جوان دولت بدهند و ناظر بر عملکرد آنان باشند.

وی افزود: یکی از این جوانان، رضا فاطمی امین است که برنامه های عملیاتی برای حل مسائل وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت دارد و در کارنامه وی، خارج کردن خودروهای فرسوده از رده ناوگان کشور وجود و به خوبی توانست این مسئله را عملیاتی کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به نقاط قوت برنامه های فاطمی امین، گفت: رعایت چارچوب و اصول در برنامه ریزی، انطباق کامل برنامه های وی با شرح وظایف وزارت صمت و تفکیک اقدامات و برنامه ها به دو دوره کوتاه مدت و بلندمدت، از نقاط قوت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت است.

راستینه افزود: برنامه های فاطمی امین، عملیاتی و واقع گرایانه است و وی از کلی گویی و ارائه اهداف غیرشفاف خودداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فاطمی امین» برای ثبات ارز و تنظیم بازار برنامه دارد

«فاطمی امین» برای ثبات ارز و تنظیم بازار برنامه دارد