مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:202021-08-24بين الملل

امرالله صالح: تفاوت بین داعش، القاعده و طالبان مثل تفاوت کوکا و پپسی است!


امرالله صالح معاون رییس جمهور سابق افغانستان در مصاحبه ای با فاکس نیوز گروه های تروریستی نظیر القاعده، داعش و طالبان را مشابه هم دانسته و از عدم وجود تفاوتی بین آنها و یا وجود تفاوت کم بینشان صحبت کرد.

- امرالله صالح: تفاوت بین داعش، القاعده و طالبان مثل تفاوت میان کوکا و پپسی است! امرالله صالح معاون رییس جمهور سابق افغانستان در مصاحبه ای با فاکس نیوز گروه های تروریستی نظیر القاعده، داعش و طالبان را مشابه هم دانسته و از عدم وجود تفاوتی بین آنها و یا وجود تفاوت کم بینشان صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این سیاستمدار که یکی از آخرین اعضای دولت سابق افغانستان که به نبرد با طالبان ادامه می دهد، این گروه ها را با دو نوشابه گازدار یعنی کوکاکولا و پپسی مقایسه کرده و گفت که مشابه سه گروه تروریستی ذکر شده، این نوشابه های پر از قند گازدار ساخت آمریکا مزه یکسانی می دهند.

صالح اظهار کرد: به لحاظ ایدئولوژیک تفاوت بین داعش، القاعده و طالبان مثل تفاوت بین مزه کوکاکولا و پپسی است.

اگر شما برچسب های آنها را حذف کنید می توانید بگویید کدام یک کوکاکولا است و کدام یک پپسی؟ صالح با اشاره به توافق صلح سال 2020 آمریکا با این گروه که بر اساسش این شبه نظامیان با جلوگیری از ورود القاعده به اراضی تحت کنترلشان موافقت کردند، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امرالله صالح: تفاوت بین داعش، القاعده و طالبان مثل تفاوت کوکا و پپسی است!

امرالله صالح: تفاوت بین داعش، القاعده و طالبان مثل تفاوت کوکا و پپسی است!