مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-24سياسي

وضعیت زیرساخت های درمانی چهارباغ مناسب نیست


به دنبال راه اندازی یک نقاهتگاه 100 تختخوابی در این شهرستان هستیم تا در این شرایط که ویروس کرونا هم عده زیادی را درگیر کرده، - ایسنا/البرز فرماندار چهارباغ گفت: به دنبال راه اندازی یک نقاهتگاه 100 تختخوابی در این شهرستان هستیم تا در این شرایط که ویروس کرونا هم عده زیادی را درگیر کرده، خدمات درمانی لازم را به ساکنین این شهرستان ارائه دهیم.

قدرت الله شمیرانی در گفت وگو با ایسنا گفت: از زمان شهرستان شدن چهارباغ تا کنون 23 اداره و دستگاه در این شهرستان مستقر شده و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به مهمترین مطالبات ساکنین این شهرستان توضیح داد: چهارباغ در بحث سرانه های بهداشتی و درمانی وضعیت مناسبی ندارد و یکی از مهمترین مطالبات مردم ساخت یک بیمارستان است.

وی افزود: به دنبال راه اندازی یک نقاهتگاه 100 تختخوابی در این شهرستان هستیم تا در این شرایط که ویروس کرونا هم عده زیادی را درگیر کرده، خدمات درمانی لازم را به ساکنین این شهرستان ارائه دهیم.

این مسئول ادامه داد: برای ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی این شهرستان تنها اعتبارات دولتی کافی نیست و خیرین سلامت هم باید پای کار بیایند تا بتوانیم کمبودها را مرتفع کنیم.

شمیرانی در ادامه از بهسازی و توسعه راه های این شهرستان به عنوان دیگر مطالبه عمده ساکنین چهارباغ نام برد وگفت: در بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زیرساخت های درمانی چهارباغ مناسب نیست

وضعیت زیرساخت های درمانی چهارباغ مناسب نیست