مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:452021-08-24پزشكي

آمار بستری ها در نیشابور به یکباره بالا رفت و شرایط تا حدودی از کنترل خارج شد


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از تکمیل ظرفیت بیمارستان های تحت پوشش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: آماربستری ها، به یکباره بالا رفت و شرایط تا حدودی از کنترل خارج شد؛ - با افزایش قابل توجه بیماران مبتلا به کرونا در روزهای اخیر، ظرفیت بیمارستان 22 بهمن و بخش مربوط به بیماران کرونایی در بیمارستان حکیم نیشابور تکمیل شده است و در شرایط فعلی استقرار بیمارستان صحرایی از نیازهای فوری شهرستان است.

قاسم مشار موحد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا و به دنبال آن میزان بستری ها، از پنجشنبه هفته گذشته 28 مرداد ماه با شیب تندی صعودی شد به طوری که تعداد بیماران بستری به یکباره به بالای 300 نفر رسید.

مشار موحد اظهار کرد: ظرفیتی که از قبل برای بیمارستان 22 بهمن پیش بینی کرده بودیم 278 تخت بود و تخت های پروانه دار مخصوص بیماران کرونایی را برای این بیمارستان از قبل آماده کردیم، اما متأسفانه آماربستری ها، به یکباره بالا رفت و شرایط تا حدودی از کنترل خارج شد.

وی افزود: به دلیل افزایش تعداد بیماران، تمام قسمت های بیمارستان 22 بهمن را که به نوعی قابلیت نگهداری بیماران کرونایی را داشت از جمله اتاق استراحت پرسنل، آبدارخانه ها، فضاهای آموزشی و کلاس درس و بخش های اداری بیمارستان را هم زیر بار بردیم و ظرفیت بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بستری ها در نیشابور به یکباره بالا رفت و شرایط تا حدودی از کنترل خارج شد

آمار بستری ها در نیشابور به یکباره بالا رفت و شرایط تا حدودی از کنترل خارج شد