مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-24سياسي

دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، گفت: انتظار می رود که صدا و سیما با تبلیغات گسترده، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، گفت: انتظار می رود که صدا و سیما با تبلیغات گسترده، از عموم مردم و هنرمندان برای تولید و ارسال آثارشان به این جشنواره، دعوت کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده روز سه شنبه، دوم شهریور ماه در جلسه هم اندیشی برنامه های دفاع مقدس و مقاومت تبریز با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان، اظهار کرد: صداوسیمای آذربایجان شرقی در سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برای تسکین قلوب خانواده های شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، چندین ساعت برنامه تولید کرده که جا دارد از تک تک عوامل دخیل در این امر، تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به مظلومیت مسائل فرهنگی، افزود: نتوانستیم دِین خود را در خصوص تمامی پیشرفت های عرصه انقلاب اسلامی و دلاوری های دفاع مقدس ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می توانیم با همدلی بیشتر و کمک مسئولان انقلابی مستقر در بخش های مختلف، فعالیت ها را در راستای رهنمودهای ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی

دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی