مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-24اقتصادي

نان خور زیاد شده یا آرد کم است؟


بیش از یک ماه است که همه مردم شاهد شلوغی صف های نانوایی در تمامی شهرها و استان ها هستند و این ازدحام  با تاختن ویروس کرونا در جای جای ایران و عزادار شدن روزانه بیش از 500 خانواده هم خوانی ندارد.

- ایسنا/همدان بیش از یک ماه است که همه مردم شاهد شلوغی صف های نانوایی در تمامی شهرها و استان ها هستند و این ازدحام  با تاختن ویروس کرونا در جای جای ایران و عزادار شدن روزانه بیش از 500 خانواده هم خوانی ندارد.

اما علت به وجود آمدن این وضعیت افزایش تقاضا برای نان است یا آرد به قدر کفایت بین واحدهای نانوایی توزیع نمی شود؟ از طرفی بسیاری از نانوایی هایی که تا یک ماه پیش نان با کیفیت و خوب دست مردم می دادند، حالا به قدری کیفیت نان آنها پایین آمده که اگر دو ساعت در سفره بماند، قابل خوردن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار ویژه ملایر در ماه گذشته از تشکیل سه تیم در سه حوزه مرغ، سیمان و آرد خبر داد و گفت: این تیم ها شامل معاون اقتصادی فرمانداری، نماینده دادستانی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، اصناف، اداره صمت، جهاد کشاورزی، اتحادیه خبازان، اتحادیه مرغداران و کشتارگاه های مرغ است که وظیفه نظارت و حل مشکلات این سه حوزه از تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده، را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان خور زیاد شده یا آرد کم است؟

نان خور زیاد شده یا آرد کم است؟