مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-24اقتصادي

مدیران تا آخرین روز مسئولیت خود اهتمام جدی داشته باشند


فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به تشکیل دولت جدید و ایجاد تحول در کشورگفت: همه مدیران موظف هستند تا آخرین روز مسئولیت خود در امور محوله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آزادشهر حمیدرضا ملک حسینی صبح امروز در دیدار مسئولان با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت را در شرایطی آغاز می کنیم که ایران اسلامی تحت تاثیر بیماری حضوری و مجازی در شهرستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا سبب تعطیلی فعالیت های عمرانی و اقتصادی نشده و امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 71 پروژه با اعتبار 215 میلیارد تومان و اشتغالزایی 452 نفر در شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر ابراز کرد: راه اندازی فرآورده های زیتون، افتتاح سالن ورزشی نگین شهر و مقاوم سازی مسکن روستایی از جمله مهمترین پروژه های هفته دولت شهرستان است.

دولت جدید در مسیر شعار سال رهبر معظم انقلاب گام های موثری بر خواهد داشت امام جمعه آزادشهر در این دیدار اظهار کرد: با تشکیل دولت آقای رییسی همه ما امید داریم تا تحول و گام های خوبی در مسیر شعار سال توسط مقام معظم رهبری برداشته شود.

حجت الاسلام عین الله شهابی گفت: مهمترین فعالیت های نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته ارائه خدمات بیشتر به مروم بوده و ما شاهدیم که در تمام دولت ها برای خدمت بهتر به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران تا آخرین روز مسئولیت خود اهتمام جدی داشته باشند

مدیران تا آخرین روز مسئولیت خود اهتمام جدی داشته باشند