مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-24سياسي

تاکید چهار نماینده بوشهر بر انتخاب استاندار بر اساس شاخص ها


چهار نماینده استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی «شاخص ها» را تعیین کننده در انتخاب استاندار آینده بوشهر عنوان کردند و تاکید داشتند که روابط نقشی در انتصابات ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، با توجه به نزدیک شدن به انتخاب وزیر کشور و تعیین و تکلیف استانداران، نمایندگان استان بوشهر با توجه به نقش و اهمیت استاندار در رفع مشکلات و موانع، رشد و توسعه و پیشرفت، بر تعیین استاندار توانمند بر اساس شاخص ها تاکید کردند.

برخی اساتید و نخبگان براساس شرایط استان و دیدگاه های رهبر انقلاب شاخص هایی از جمله مردم داری، تخصص، تعهد، شجاعت و مدیریت بحران، شایسته سالاری، گزینش افراد کاردان، توان نظارت بر زیر مجموعه، سابقه روشن و فساد ستیز، کادر سازی و غیره را در فضای مجازی و تریبون های رسمی مطرح کردند.

برای استانداری اولویت با فردیی است، که دارای شاخص ها باشد حجت الاسلام موسی احمدی رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) درباره انتخاب استاندار آینده بوشهر اظهار داشت: نمایندگان نقش نظارتی و مشورتی در انتصابات دارند.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر بیان کرد: در این رابطه حساسیت های ویژه ای وجود دارد چراکه استان بوشهر در حوزه صنایع، نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و کشاورزی ظرفیت بسیار خاطرنشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید چهار نماینده بوشهر بر انتخاب استاندار بر اساس شاخص ها

تاکید چهار نماینده بوشهر بر انتخاب استاندار بر اساس شاخص ها