مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-24اقتصادي

آموزش های جهاد دانشگاهی، تخصصی و مبتنی بر نیاز جامعه و صنعت است


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: آموزش های جهاد دانشگاهی، تخصصی و مبتنی بر نیاز جامعه و صنعت و متمرکز بر آموزش های کوتاه مدت است.

- امید علاف اکبری دوم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با شناسایی نیاز بازار کار، بکارگیری مدرسان نخبه و متخصص و ایجاد فضای آموزشی مناسب سعی دارد سهم خود را در تربیت نیروی انسانی کارآمد و بهره ور ادا کند .

وی به اخذ رشته های جدید برای اولین بار در استان مانند گیاهان دارویی و صنایع دستی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل اشاره و تصریح کرد: تلاش می شود این مرکز به مرکزی پیشرو، فعال، کارآمد، موثر، مجهز و سرشار از هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی در بین مراکز علمی کاربردی کشور تبدیل شود و پاسخگوی نیاز استان و کشور در زمینه آموزشی، تحقیقاتی و مهارت آموزی باشد.

رییس مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ، مجوز رشته صنایع دستی- فرش دستباف را در مقطع کاردانی اخذ کرده ایم که در مهرماه سالجاری دانشجو پذیرش خواهد کرد.

علاف اکبری یادآور شد: این مرکز با اتحادیه فرش دستباف استان برای جذب دانشجو و بهره گیری از کارگاه های اتحادیه در آموزش های عملی این رشته همکاری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های جهاد دانشگاهی، تخصصی و مبتنی بر نیاز جامعه و صنعت است

آموزش های جهاد دانشگاهی، تخصصی و مبتنی بر نیاز جامعه و صنعت است