مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-24سياسي

باغگلی می تواند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را در آموزش و پرورش اجرا کند


ما باید وزیری داشته باشیم که بتواند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را در آموزش و پرورش اجرا کند و آقای باغگلی برای این امر فرد توانمندی است.

- علیرضا چناری دکترای مدیریت آموزشی و عضو انجمن مدیریت آموزشی و کارشناس حوزه تعلیم و تربیت در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در خصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: بنده به عنوان دانشیار دانشگاه در رشته مدیریت آموزشی که قریب 19 سال است مدیریت آموزشی تدریس می کنم و بالغ بر 250 رساله را استاد راهنما یا مشاور بوده ام و عضو فعال انجمن مدیریت آموزشی هستم در این خصوص مطالبی را عرض می کنم که بررسی های مختلفی انجمن مدیریت آموزشی در سنوات گذشته در خصوص وزرای پیشنهادی داشته است.

دغدغه بیشتر افراد روی مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش است لذا عمدتاً دغدغه خودمان را در حوزه های مختلف به کسانی که در راس امور هستند انتقال داده ایم.

وی ادامه داد: بنده در رسانه ملی بارها حضور پیدا کرده ام و دغدغه جامعه علمی کشور در خصوص همه ذی نفعان آموزش و پرورش را بیان کرده ام نکته اینجاست در حوزه آموزش و پرورش در ایران کسی نیست ذی نفع این حوزه نباشد.

وی با بیان اینکه انتظار به حق این بود در دولت جدید که دولت خدمت است به حوزه تخصصی آموزش و پرورش توجه شود، گفت: قبل از معرفی آقای باغگلی به مجلس در یک بازه چند روزه رایزنی هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغگلی می تواند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را در آموزش و پرورش اجرا کند

باغگلی می تواند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را در آموزش و پرورش اجرا کند