مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-24سياسي

استاندار خراسان رضوی: محمدرضا حکیمی در تلاش ایجاد جامعه ای منهای فقر بود


استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا حکیمی او را انسانی دانست که با تبیین معیارهای یک انقلاب قرآنی و معرفی دوگانه ارزش های رفیع قرآنی در مقابل نکوهش زراندوزی های قارونی در تلاش بود تا جامعه اسلامی خویش را اجتماعی منهای فقر سازد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا حکیمی او را انسانی دانست که با تبیین معیارهای یک انقلاب قرآنی و معرفی دوگانه ارزش های رفیع قرآنی در مقابل نکوهش زراندوزی های قارونی در تلاش بود تا جامعه اسلامی خویش را اجتماعی منهای فقر سازد.

  در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: خبر ارتحال استاد فرهیخته علامه محمدرضا حکیمی، الهیات دان و پژوهشگر علوم دینی و قرآنی باعث حزن و اندوه بسیار شد.

انسانی که با تبیین معیارهای یک انقلاب قرآنی و معرفی دوگانه ارزش های رفیع قرآنی در مقابل نکوهش زراندوزی های قارونی در تلاش بود تا جامعه اسلامی خویش را اجتماعی منهای فقر سازد.

این جانب ضمن تسلیت درگذشت این عالم فرزانه به خانواده معظم شان و تمامی شاگردان و علاقمندان این استاد ارجمند، از خداوند متعال برای این عالم جلیل القدر رحمت بی منتهای الهی و همنشینی با اولیاء الله مسئلت می کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: محمدرضا حکیمی در تلاش ایجاد جامعه ای منهای فقر بود

استاندار خراسان رضوی: محمدرضا حکیمی در تلاش ایجاد جامعه ای منهای فقر بود