مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-24سياسي

بازگشت به کار بیمارستان امام خمینی کرج با 220 تختخواب


بیمارستان امام خمینی کرج از سال 95 به دلیل مشکلات مالی و مالکیتی تعطیل شده بود، اما با تلاش های قوه قضاییه، اکنون و در حساس ترین شرایط کرونایی به چرخه درمان کشور بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، صبح روز سه شنبه (19 مرداد ماه) بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در پی حمایت های قضایی آغاز به کار کرد و پنجشنبه (21 مرداد ماه) حجت الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه این بیمارستان را مورد بازدید قرار داد.

بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی (ره) کرج که از مهم ترین بیمارستان های استان البرز است، از سال 95 به دلیل مشکلات مالی و مالکیتی تعطیل شده بود، اما با تلاش های قوه قضاییه، اکنون و در حساس ترین شرایط کرونایی به چرخه درمان کشور بازگشت.

حجت الاسلام محسنی اژه ای ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و گفت وگو با مدیران و شنیدن حرف ها و درد دل های کادر درمان، از نزدیک در جریان پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مجدد این مرکز درمانی قرار گرفت.

آغاز به کار بیمارستان امام خمینی کرج علاوه بر کمک به حل مشکلات درمانی و پزشکی مردم کرج، در اشتغالزایی نیز سهم زیادی دارد و به گفته مسئولان این مرکز درمانی، به ازای هر تخت چهار نفر مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار بیمارستان امام خمینی کرج با 220 تختخواب

بازگشت به کار بیمارستان امام خمینی کرج با 220 تختخواب