مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-24سياسي

1200 میلیارد تومان از اموال بیمارستان امام خمینی کرج رفع توقیف شد


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز از بازگرداندن 1200 میلیارد تومان از اموال بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به بیت المال خبر داد.

- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز با اشاره به جلوگیری از توقیف اموال بیمارستان امام خمینی (ره) با حمایت های دستگاه قضایی بیان کرد: دادگستری استان البرز از ابتدا تا انتها در کنار دولت، سازمان همیاری ها و بنیاد شهید بود و حداقل 1200 میلیارد تومان با حمایت های قضایی به بیت المال بازگشت داده شد که جای قدردانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، قدرت الله شمیرانی ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی به منظور بازگشت بیمارستان امام خمینی (ره) به چرخه درمان کشور در روزهای حساس کرونایی اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) از سال 1380 با مشکلات عدیده ای مواجه بود و این مشکلات در سال 95 شکل حادتری به خود گرفت و از آنجایی که تعرفه بیمارستان از خصوصی به دولتی تبدیل شد، این بیمارستان حدود 18 میلیارد تومان بدهی داشت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز خاطرنشان کرد: در ادامه، بیمارستان امام خمینی (ره) هم به دلیل بدهی ها و هم سوءمدیریت با ضرر و زیان مواجه شد و پس از هفت بار مزایده، بیمارستان واگذار و در سال 98 تحویل خریداران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 میلیارد تومان از اموال بیمارستان امام خمینی کرج رفع توقیف شد

1200 میلیارد تومان از اموال بیمارستان امام خمینی کرج رفع توقیف شد