مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-24بين الملل

مذاکرات لیبی و سازمان ملل برای برگزاری کنفرانس بین المللی در آینده نزدیک


وزیر خارجه لیبی با فرستاده سازمان ملل به این کشور در خصوص مقدمات برگزاری کنفرانس بین المللی در آینده ای نزدیک جهت فعالسازی طرح ثبات در لیبی با یکدیگر گفت وگو کردند.

- وزیر خارجه لیبی با فرستاده سازمان ملل به این کشور در خصوص مقدمات برگزاری کنفرانس بین المللی در آینده ای نزدیک جهت فعالسازی طرح ثبات در لیبی با یکدیگر گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه لیبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد، نجلاء المنقوش، وزیر خارجه این کشور و یان کوبیس، فرستاده سازمان ملل به لیبی در جریان دیدارشان با یکدیگر در مقر این وزارتخانه در طرابلس در خصوص اوضاع لیبی و تحولات مثبت و چشمگیر آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف بر پایبندی خود به نتایج رایزنی سیاسی لیبی، تلاش و همکاری در راستای حمایت از تلاش های کمیته نظامی 5+5 در برقراری آتش بس و تلاش برای یکپارچگی موسسات نظامی تاکید کردند.

وزیر خارجه لیبی و فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور همچنین آمادگی های کنونی برای برگزاری انتخابات آتی در موعد مقرر خود و آمادگی شورای ریاستی و دولت وحدت ملی برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های کمیساریای عالی انتخابات را مورد بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات لیبی و سازمان ملل برای برگزاری کنفرانس بین المللی در آینده نزدیک

مذاکرات لیبی و سازمان ملل برای برگزاری کنفرانس بین المللی در آینده نزدیک