مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:002021-08-24اقتصادي

لیست پروژه های کرج برای هفته دولت


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افتتاح و کلنگ زنی 50 پروژه خدماتی، عمرانی و دارویی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: برای اتمام و اجرای این پروژه ها بالغ بر 228 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افتتاح و کلنگ زنی 50 پروژه خدماتی، عمرانی و دارویی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: برای اتمام و اجرای این پروژه ها بالغ بر 228 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

غفور قاسمپور روز سه شنبه، دوم شهریور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اعلام کرد: از مجموع پروژه های هفته دولت، 50 پروژه در بخش دولتی و خصوصی با 228 میلیارد تومان در شهرستان کرج افتتاح وکلنگ زنی می شود.

وی افزود: از این تعداد 45 پروژه در بخش دولتی و پنج پروژه مربوط به بخش خصوصی است.

فرماندار کرج گفت: در این هفته بصورت نمادین و گزیده شده دو پروژه با حضور مسئولان در حوزه های دارویی و آموزشی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

قاسمپور تصریح کرد: با افتتاح پروژه های هفته دولت در بخش دولتی 250 فرصت شغلی و در بخش خصوصی نیز برای 160 نفر اشتغالزایی می شود.

احداث مرکز امداد و نجات، شبکه فاضلاب خط 4 حصار، احداث مدرسه شش کلاسه نساء، پروژه کارخانه تولید نان در کرج، مرکز دارویی مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست پروژه های کرج برای هفته دولت

لیست پروژه های کرج برای هفته دولت