مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-24پزشكي

واکسیناسیون کارگران کارخانجات با فوریت و اولویت در دستور کار قرار گیرد


رییس خانه صمت استان یزد با بیان اینکه کارگران باید در اولویت دریافت واکسن باشند تاکید کرد: واکسیناسیون کارگران کارخانجات با فوریت و اولویت در دستور کار قرار گیرد.

- سیدعلی اکبر کلانتر در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه در اکثر فعالیت های تولیدی صنعتی، رعایت فاصله اجتماعی تقریبا غیرممکن بوده و باتوجه به جوان بودن اغلب شاغلین صنعت، ضوابط فعلی نوبت دهی واکسیناسیون وزارت بهداشت شامل آنان نمی شود اظهار کرد: از طریق نامه نگاری با دانشگاه علوم پزشکی خواستار فوریت و اولویت واکسیناسیون کارگران کارخانجات هستیم.

رییس خانه صمت استان یزد افزود: به دلیل جهش های مکرر کرونا ویروس، پیک های مختلف پشت سرهم فرا می رسند و این بیماری مهلک قرن پایان ندارد، کرونای دلتا با شدت زیاد همه کشور را در برگرفته، تخت های بیمارستانها پر است و یکی از بالاترین سرانه های مرگ ناشی از این ویروس در جهان را تجربه می کنیم.

وی با اشاره به تاکیدی که مقام معظم رهبری بر لزوم رونق تولید در کشور دارند، افزود: بار اصلی رونق تولید بر دوش کارگرانی است که در این شرایط کرونا حتی یک روز هم کار را تعطیل نکردند.

کلانتر با بیان اینکه در ایام پیک کرونا که کارمندان دولت تا 70 درصد دورکاری داشتند، کارگران خط تولید را متوقف نکردند، زیرا اگر تنها 10 درصد کارگران هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کارگران کارخانجات با فوریت و اولویت در دستور کار قرار گیرد

واکسیناسیون کارگران کارخانجات با فوریت و اولویت در دستور کار قرار گیرد