مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-24اقتصادي

زیرساخت ها ی پذیرایی و اقامتی نظرآباد تقویت می ‎شود


همواره حمایت از طرح ها ی گردشگر ی و سرمایه گذاران خصوصی به منظور توسعه این صنعت در اولویت اداره کل قرار داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی نیکرو، معاون گردشگر ی استان البرز، در حاشیه باز دید از پروژه های در حال احداث حوزه گردشگر ی شهرستان نظرآباد، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود از فعالان صنعت گردشگر ی استان حمایت همه جانبه می شود.

معاون گردشگر ی البرز عنو ان کرد: نظر آباد آثار و ابنیه تاریخی و طبیعی بسیار ی را در خود جا ی داده است که از آن جمله می توان به سایت موزه 9 هزار ساله ازبکی و تالاب صالحیه اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: شهرستان نظرآباد یکی از شهرستان ها ی هفت گانه البرز است که در غرب این استان واقع شده و سالانه گردشگر ان زیاد ی از آثار موجود در آن باز دید می کنند.

معاون گردشگری استان البرز با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری در نظرآباد بیان کرد: احداث و بهره بر دار ی از مراکز پذیرایی و اقامتی به شکوفایی اقتصاد ی و ایجاد اشتغال در منطقه می انجامد که این مهم در توسعه صنعت گردشگر ی نیز اثر گذار خواهد بود.

نیکرو گفت: موقعیت جغرافیا یی نظرآباد و قرار گیر ی در شاهراه ارتباطی استان زمینه را برای تبادل مسافر و کالا فراهم آورده و یکی از قطب های گردشگر ی و صنعتی استان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها ی پذیرایی و اقامتی نظرآباد تقویت می ‎شود

زیرساخت ها ی پذیرایی و اقامتی نظرآباد تقویت می ‎شود