مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-24اقتصادي

بهره برداری از 85 پروژه استانی در هفته دولت


استاندار قم از بهره برداری 85 پروژه در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان و اشتغال زایی بیش از یک هزار و 300 نفر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در سخنانی با تسلیت ایام سوگ و عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: در این هفته 85 پروژه در بخش های مختلف زیربنایی، صنعتی و عمرانی در قم افتتاح می شود.

وی با اشاره به جزییات طرح های افتتاحی هفته دولت در استان قم تصریح کرد: 57 مورد از مجموع این پروژ ها با اعتباری نزدیک به 500 میلیارد تومان مربوط به سه بخش مهم صنعتی، زیربنایی و کشاورزی است.

استاندار قم افزود: همچنین 11 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد تومان و 10 پروژه آموزشی و آموزش عالی، عناوین دیگر طرح های آماده افتتاح استان را در هفته دولت امسال تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در شرایط بسیار سخت مالی ناشی از تحریم های دشمن و بحران در زمینه رفع موانع و مشکلات و ایجاد گشایش های بیشتر در حوزه تولید و اشتغال بویژه احیای واحدهای راکد هستیم.

استاندار قم همچنین با اشاره به تدابیر و تلاش های استان برای مدیریت مؤثر بحران کرونا تصریح کرد: به مدد الهی و در سایه انسجام، همدلی و همکاری جمعی، استان قم یکی از استان های موفق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 85 پروژه استانی در هفته دولت

بهره برداری از 85 پروژه استانی در هفته دولت