مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-24بين الملل

ادعای روزنامه نگار صهیونیست از سازش جدایی طلبان جنوب یمن با تل آویو


یک روزنامه نگار معروف صهیونیستی مدعی شد که به زودی چند کشور عربی و همچنین جدایی طلبان جنوب یمن با رژیم تل آویو سازش خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایدی کوهن روزنامه نگار سرشناس صهیونیستی روز دوشنبه (دیروز) در صفحه توییتر خود مدعی شد که ارتباطات وسیعی با برخی کشورها و طرف های عربی برای اعلام سازش با رژیم صهیونیستی در جریان است.

او نوشت که به زودی تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی از جمله سومالی، تونس، جیبوتی، لیبی و موریتانیا و گروه جدایی طلب المجلس الانتقالی الجنوبی شورای انتقالی جنوب یمن عادی سازی روابط خود را با رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وبگاه الخبر الیمنی در این باره نوشت که هانی بن بریک نائب رییس شورای انتقالی جنوب بیش از یک بار و در مناسبت های مختلف از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی استقبال کرده که البته با اعترضا مردم استان های جنوبی همراه شده است.

به نوشته این وبسایت سخن گفتن از سازش شورای انتقالی جنوب یمن با رژیم اسراییل با برخی تحرکات جهانی برای تجزیه یمن و تلاش های این گروه جدایی طلب برای کسب حمایت بین المللی همراه شده که با تشویق و حمایت دولت امارات همراه است.

رژیم صهیونیستی همچنین سابقه حضور اطلاعاتی و امنیتی در جزیره سقطری با پوشش امارات و شورای انتقالی جنوب را دارد تا از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای روزنامه نگار صهیونیست از سازش جدایی طلبان جنوب یمن با تل آویو

ادعای روزنامه نگار صهیونیست از سازش جدایی طلبان جنوب یمن با تل آویو