مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:152021-08-24ورزشي

نماینده مجلس: بدون تعارف شرایط کشور خوب نیست


بعضی از وزرا پیشنهادی نظر مجلس را هنوز تامین نکردند، وزرا آموزش و پرورش و ورزش و جوانان نظر مجلس را جلب نکرده اند و پیش بینی می کنیم تا سه نفر از وزرا صلاحیت شان رد شود.

- احمد دنیامالی در مورد صلاحیت وزرا پیشنهادی گفت: بدون تعارف شرایط کشور خوب نیست، مسائلی چون اشتغال و معیشت موجب نارضایتی های شده است و کابینه قوی قطعا نقش مهمی برای حل این مشکلات دارد،طبیعتا وزرایی که از توانمندی قابل دفاعی برخوردارند می توانند برای آینده کشوردر حوزه های اقتصادی و فرهنگی و مدیریت وضعیت موجود و در نهایت گام برداشتن در مسیر توسعه تاثیرگذار باشند.

نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر پایه پولی کشور به شدت افت کرده است، نرخ رشد تورم به 45درصد رسیده است امیدواریم مجلس با دقت کافی صلاحیت وزرا را بررسی کند، آنجاهایی که باید به وزرا پیشنهادی که شرایط ندارند نه تنها با نگاه سلبی بلکه با نگاه ایجابی عمل کند در واقع این نگاه باعث می شود که دولت وزیر بهتری را پیشنهاد دهد.

وی ادامه داد: بعضی از وزرا پیشنهادی نظر مجلس را هنوز تامین نکردند، وزرا آموزش و پرورش و ورزش و جوانان نظر مجلس را جلب نکرده اند و پیش بینی می کنیم تا سه نفر از وزرا صلاحیت شان رد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بدون تعارف شرایط کشور خوب نیست

نماینده مجلس: بدون تعارف شرایط کشور خوب نیست