مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-24سياسي

«زلفی گل» مانع ورود فتنه گران به دانشگاه همدان شد/ برنامه او جامع است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم در سال 88 درب دانشگاه همدان را به روی فتنه گران بست و مواضع انقلابی وی زبانزد همه است.

- ، احمد نادری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 2 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: زلفی گل در برنامه ارائه شده خود آنطور که باید و شاید خودش را معرفی نکرده و همچنین برخی از نمایندگان هم به صورت دقیق برنامه وی را مورد مطالعه قرار ندادند و حرف هایی علیه وی زدند که در حقش جفا شد.

وی بیان کرد: بنده یک دهه است که نسبت به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری شناخت دارم و وی یکی از افتخارات علمی کشور ما و فردی شناخته شده در دنیاست.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: وی از رییس جمهور وقت نشان افتخار دریافت کرد و همچنین همواره در دوران مسئولیت خود به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی معرفی شده و لایق تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

نادری ادامه داد: یکی از مسائل حائز اهمیت دیگر آن است که یک خیابان به نام زلفی گل زده شده؛ وی دارای مشی بسیجی و انقلابی است و سال ها دبیر مجمع بسیج استان همدان بوده است.

وی افزود: مخالفان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری می گویند که وی سابقه و تجربه لازم برای تصدی این وزارتخانه را ندارد درح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زلفی گل» مانع ورود فتنه گران به دانشگاه همدان شد/ برنامه او جامع است

«زلفی گل» مانع ورود فتنه گران به دانشگاه همدان شد/ برنامه او جامع است