مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:352021-08-24سياسي

ایران به تکنولوژی تولید کیت تعیین هویت ژنتیک دست پیدا کرد


با تولید کیت های ژنتیک، کشور توانسته بعد از آمریکا، آلمان، چین و روسیه پنجمین کشوری باشد که به این تکنولوژی دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، صبح امروز سه شنبه دوم شهریور ماه در مراسم رونمایی از کیت تشخیص هویت ژنتیک و دستگاه هموژنایزر تولید داخل و نیز بازدید از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران با قدردانی از تلاش های پزشکان و همکاران این سازمان، اظهار کرد: فردی که دچار حادثه و یا آسیبی شده و یا عزیزی را از دست داده است در مراجعه انتظار دریافت خدمات مناسب، سریع همراه با تشخیص صحیح را دارد و در عین حال خواستار نوعی برخورد تسلی بخش نیز هست؛ همین امر بر سختی کار پزشکی قانونی که عمدتاً پذیرای افراد متألم هستند می افزاید.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت های کار پزشکی قانونی اظهار داشت: در پزشکی قانونی به دلیل حساسیت و اهمیت موجود در کار آن، نیازمند تجهیزات بروز و در عین حال دقت و مسئولیت پذیری بالای کارکنان هستیم و نقص در هر یک از این دو جز، به صحت کار لطمه وارد می کند.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم اعتماد به دانشمندان و نخبگان جوان کشور و فراهم کردن میدان کار و فعالیت برای آنان، خاطرنشان کرد: اعتماد داشتن و باور دانشمندان و نخبگان جوان کشور حتی در حوزه فناوری های پیچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به تکنولوژی تولید کیت تعیین هویت ژنتیک دست پیدا کرد

ایران به تکنولوژی تولید کیت تعیین هویت ژنتیک دست پیدا کرد