مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-24سياسي

برای سومین بار؛ جلسه هیأت رییسه شورای شهر کرمانشاه «پنجشنبه» برگزارمی شود


پنجشنبه همین هفته جلسه ای دیگری برای انتخاب هیأت رییسه تشکیل خواهد شد که امیدواریم به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر در جلسه شورای شهر امروز که به دلیل عدم حضور 2 نفر از اعضا و به حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد، اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده تکلیف دو نفر از اعضای شورا ردصلاحیت شده تا 18 شهریورماه مشخص خواهد شد و در صورت منفک شدن از شورا دو نفر علی البدل جایگزین خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه فرصت سوزی در حق مردم صحیح نیست، گفت: اگر جزء اختیارات فرماندار بود در همان جلسه اول وضعیت را تعیین تکلیف می کردم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: باید با این موضوع قاطعانه برخورد کرد تا در شوراهای دیگر تکرار نشود، پنجشنبه، چهارم شهریورماه همین هفته جلسه ای دیگری برای انتخاب هیأت رییسه و سرپرست شهرداری کرمانشاه تشکیل خواهد شد که امیدواریم به نتیجه برسد.

رنجبر متذکر شد: این جلسات همچنان ادامه پیدا خواهد کرد؛ غیبت ها، عدم حضورها و تخلفات انجام شده توسط اعضای شورای ششم به هیأت نظارت اعلام خواهد شد.

طلوعی همچنان شهردار کرمانشاه است هاشم درویشی، عضو شورای ششم شهر کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار داشت: عدم تعیین تکلیف دو نفر از اعضا باعث ایجاد خلا در شورا شده است و با برگشت این دو عضو چه اصلی چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سومین بار؛ جلسه هیأت رییسه شورای شهر کرمانشاه «پنجشنبه» برگزارمی شود

برای سومین بار؛ جلسه هیأت رییسه شورای شهر کرمانشاه «پنجشنبه» برگزارمی شود