مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-24سياسي

عملکرد مدیریت شهری باید فراجناحی باشد/شهرداری کرج کمتر از وزارتخانه نیست


علی آقازاده، گزینه تصدی شهرداری کرج، با اشاره به اینکه معیار ارزیابی مدیران را عملکرد آنها است، گفت: بنده نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب؛ جایگاه شهرداری کرج کمتر از استانداری یا وزارت خانه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی آقازاده، گزینه تصدی شهرداری کرج، پیش از ظهر امروز سه شنبه دوم شهریورماه با حضور در جلسه رسمی شورای شهر، به ارائه برنامه خود پرداخت.

وی به محورها و برنامه راهبردی خود برای مدیریت شهر کرج اشاره کرد و گفت: مناسبات مدیریت شهر با حاکمیت، حکمرانی خوب شهری، مدیریت منابع و مصارف و هوشمندسازی شهر و شهرداری از جمله آنهاست.

آقازاده در خصوص مناسبات مدیریت شهر با حاکمیت به تقسیم بندی وظایف محلی، هماهنگی و همگرایی مدیریت شهری با سطوح شهر، استان و دولت، جایگاه مدیریت شهری در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی، پالایش وظایف شهرداری و اصلاح امور اشاره کرد.

گزینه تصدی در راستای بازآفرینی عرصه های ناکارآمد شهری با مشارکت دولت، تعامل با تشکل های اجتماعی و تسهیل گری، تهیه برنامه جامع عملیاتی گردشگری مبتنی بر ظرفیت های شهری تاکید کرد.

گزینه تصدی شهرداری کرج در بخش دیگری به طرح چند پیشنهاد در حوزه سرمایه های اجتماعی و مشارکت مردمی پرداخت و گفت: مشارکت های مردمی و تشکل های مردم نهاد، حفظ و تقویت هویت محله ای، نظام شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مدیریت شهری باید فراجناحی باشد/شهرداری کرج کمتر از وزارتخانه نیست

عملکرد مدیریت شهری باید فراجناحی باشد/شهرداری کرج کمتر از وزارتخانه نیست