مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:322021-08-24اقتصادي

بخشنامه رییس صندوق رفاه برای توسعه زیرساخت خوابگاه های متاهلی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ای از رؤسای دانشگاه ها خواست با توجه به ظرفیت های قانونی، برای توسعه زیرساخت خوابگاه های دانشجویی (به ویژه خوابگاه های متأهلی) اقدام کنند.

- ، ناصر مطیعی در بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها اعلام کرد: همانگونه که مستحضرید صندوق رفاه دانشجویان در راستای رفع کمبود ظرفیت خوابگاه های دانشجویی با استفاده از ظرفیت بند پ ماده (103) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور و بند الف تبصره (9) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، کماکان پرداخت بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات دریافتی دانشگاه ها و بخش غیر دولتی را در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: از این رو ضمن تاکید مجدد در در خصوص ضرورت اهتمام دانشگاه ها به استفاده از ظرفیت یاد شده برای توسعه زیرساخت خوابگاه های دانشجویی (به ویژه خوابگاه های متأهلی)، تقاضا می شود دانشگاه های متقاضی استفاده از ظرفیت مذکور ضمن تکمیل فرم های طرح توجیهی فنی و اقتصادی مستندات مربوطه را برای طرح و تأیید در نشست کمیسیون دائمی هیأت امنای صندوق رفاه، حداکثر تا تاریخ 10 شهریور 1400 به این صندوق ارسال کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: با مجوز هیأت امنای صندوق رفاه به منظور کمک به دانشگاه ها در پرداخت اقساط وام دریافتی صد درصد اجاره بهای حاصله از این خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه رییس صندوق رفاه برای توسعه زیرساخت خوابگاه های متاهلی

بخشنامه رییس صندوق رفاه برای توسعه زیرساخت خوابگاه های متاهلی