مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:362021-08-24اقتصادي

ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی در استان زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساخت 10 هزار و 500 واحد مسکونی طی چهار سال آینده در استان زنجان برنامه ریزی شده است.

- ، مسعود بیات منش ظهر سه شنبه در آیین رونمایی از دومین فصل نامه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بناراه در محل پروژه گلشهر؛ کوی زنگان و پروژه 1296 واحدی زون m6 گفت: در پروژه شرق زنجان هشت شرکت در قالب پنج هزار واحد مسکونی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در این پروژه ها از پیمانکاران و مشاورین بومی استان که از توان فنی و مهندسی برخوردار هستند استفاده شده است تا شاهد ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت در استان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: پروژه های طرح اقدام ملی مسکن به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده است و این پروژه ها بیش از 7 تا هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته و اجرای این پروژه ها باعث توسعه و رونق شهر زنجان خواهد شد بیات منش تاکید کرد: در شهر زنجان به ازای هر 100 خانواده حدود 98 واحد مسکونی باید داشته باشیم و این در کشور 96 واحد است.

وی با بیان اینکه 34 درصد زنجانی ها مستاجر هستند، ابراز داشت: تولید مسکن نیازمند عزم جدی و ملی است و در این راستا برای تامین مسکن در استان طرح اقدام ملی تامین مسکن در دولت یازدهم و سیزدهم مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی در استان زنجان

ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی در استان زنجان