مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:452021-08-24سياسي

تهیه طرح لکه گیری آسفالت معابر تهران


سرپرست شهرداری تهران از تهیه طرح فوریتی لکه گیری آسفالت معابر تهران خبر داد و افزود: امیدواریم اجرای این طرح در شهریور ماه و یا مهر ماه عملیاتی شود.

- سرپرست شهرداری تهران از تهیه طرح فوریتی لکه گیری آسفالت معابر تهران خبر داد و افزود: امیدواریم اجرای این طرح در شهریور ماه و یا مهر ماه عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا جاوید پس از ارائه گزارش محسنی معاون امور مناطق شهرداری تهران در صحن شورا ضمن آرزوی سلامتی برای ریاست شورای شهر تهران گفت: شب گذشته عیادتی از آقای چمران داشتم که خدا رو شکر ظاهر ایشان نشان از بهبودشان داشت.

امیدوارم هفته آینده شاهد حضور ایشان در صحن شورا باشیم.

وی در ادامه از محسنی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برای ارائه گزارش این معاونت قدردانی کرد و افزود: آقای محسنی سابقه طولانی در شهرداری تهران دارند و چندین رفت و برگشت از شهرداری به وزارت نیرو و چند وزارتخانه دیگر داشتند که امیدواریم این بار که به شهرداری برگشتند حضورشان در مجموعه پایدار باشد.

وی ادامه داد: در دوره ای که من مسئولیت معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران را بر عهده داشتم پیگیری های آقای محسنی در منطقه 9 موجب تدوین طرح زیرگذر استاد معین شد که در دوره قبلی مدیریت شهری اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح لکه گیری آسفالت معابر تهران

تهیه طرح لکه گیری آسفالت معابر تهران