مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-24پزشكي

افزایش موارد بستری کودکان مبتلا به کرونا در همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افزایش موارد بستری کودکان و جوانان مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خبر داد و گفت: ظرفیت بیمارستان های ما تکمیل شده و در صورت افزایش روند مراجعات، - ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افزایش موارد بستری کودکان و جوانان مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خبر داد و گفت: ظرفیت بیمارستان های ما تکمیل شده و در صورت افزایش روند مراجعات، دچار مشکل خواهیم شد.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گزارشات ناشی از عوارض واکسیناسیون در استان که منجر به بستری افراد شده را به صورت هفتگی بررسی می کنیم و تا الان دلیلی مبنی بر مرگ افراد پس از واکسیناسیون در افراد، پیدا نکردیم.

جلیلی تصریح کرد: جو کاذبی علیه واکسیناسیون در کشور به وجود آمده اما به مردم توصیه می کنیم در اولین فرصتی که زمان بندی واکسیناسیون برای آن ها فرا رسید، واکسینه شوند.

وی ادامه داد: تمام افرادی که واکسینه شدند و عوارض داشتند را بررسی می کنیم و تاکنون ارتباط مستقیمی از تزریق واکسن و علائم نداشتیم و بیشتر مربوط به عوارض بیماری کووید 19 بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: افرادی که مدعی هستند پس از تزریق واکسن کرونا دچار عوارض شدند با مدارک پزشکی به آقای کیانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری کودکان مبتلا به کرونا در همدان

افزایش موارد بستری کودکان مبتلا به کرونا در همدان