مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-24سياسي

پیشرفت چشمگیر تهیه دانشنامه دفاع مقدس سمنان/ 220 مقاله تدوین شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان سمنان پیشرفت چشمگیری داشته و تاکنون 500 مدخل شناسایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: دفاع مقدس قله عظمت و افتخارات تاریخی ملت ایران بود و سمنان، استانی مجاهدپرور در دوران انقلاب و دفاع مقدس بود که با حضور بیش از 40 هزار رزمنده و تقدیم سه هزار شهید در اغلب شاخص های ایثارگری نسبت جمعیت در رتبه های نخست کشوری قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از مصوبه های سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال 1385 است که در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد و بهترین مکان برای ترویج ارزش های دفاع مقدس به جوانان و نسل آینده جامعه محسوب می شود.

وی افزود: بهره برداری از این مجموعه ارزشمند در استان سمنان مستلزم همکاری بیش از پیش همه دستگاه ها و مدیران به ویژه مسئولان ارشد این استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان ادامه داد: قبل از شرایط موجود جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با هدف گذاری های صورت گرفته به طور میانگین سالانه پنج هزار دانش آموز با اولویت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت چشمگیر تهیه دانشنامه دفاع مقدس سمنان/ 220 مقاله تدوین شد

پیشرفت چشمگیر تهیه دانشنامه دفاع مقدس سمنان/ 220 مقاله تدوین شد