مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-24اجتماعي

پیش بینی سنجش سلامت 2700 نوآموز عشایری خوزستان


رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید حدود 2 هزار تا 2 هزار و 700 نوآموز عشایری سنجش شوند.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید حدود 2 هزار تا 2 هزار و 700 نوآموز عشایری سنجش شوند.

رضا فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص زمان آغاز سنجش نوآموزان عشایری، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اکثر دانش آموزان عشایری کوچ رو هستند، بنابراین سنجش و البته شروع سال تحصیلی دانش آموزان عشایری با دانش آموزان شهری و روستایی متفاوت است.

وی افزود: سه پایگاه سیار برای سنجش سلامت نوآموزان عشایری در نظر گرفته ایم که فعالیت شان از مهر ماه آغاز و تا آذرماه ادامه خواهد داشت.

رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به تعداد نوآموزان عشایری، بیان کرد: پیش بینی شده است که حدود 2 هزار تا 2 هزار و 700 نوآموز عشایری سنجش شوند، البته این آمار بستگی به تعداد ثبت نامی های پایه اول ابتدایی دارد، زیرا ثبت نام دانش آموزان عشایری با دانش آموزان شهری کاملا متفاوت است و ما گاهی حتی تا پایان مهر ماه نیز ثبت نام داریم.

فرامرزی در خصوص نحوه آموزش دانش آموزان عشایری در سال تحصیلی جدید گفت: امیدواریم که آموزش دانش آموزان عشایری حضوری باشد و اولویت ما نیز آموزش به این شیوه است، زیرا تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سنجش سلامت 2700 نوآموز عشایری خوزستان

پیش بینی سنجش سلامت 2700 نوآموز عشایری خوزستان