مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-24سياسي

بازگشت 12 هزار میلیارد به بیت المال با احیای بیمارستان امام (ره)


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز، با اشاره به جلوگیری از توقیف اموال بیمارستان امام خمینی (ره) با حمایت های دستگاه قضایی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، صبح روز سه شنبه (19 مرداد ماه) بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در پی حمایت های قضایی  آغاز به کار کرد و پنجشنبه (21 مرداد ماه) حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس درمان، از نزدیک در جریان پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مجدد این مرکز درمانی قرار گیرد.

آغاز به کار بیمارستان امام خمینی کرج علاوه بر کمک به حل مشکلات درمانی و پزشکی مردم کرج، در اشتغالزایی نیز سهم زیادی دارد و به گفته مسئولان این مرکز درمانی، به ازای هر تخت چهار نفر مشغول به کار خواهند شد.

رییس قوه قضاییه با تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا، از حل مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) با تلاش مسئولان قضایی استان البرز و پرداخت حقوق ماهانه کادر درمانی این مجموعه و بازگشت آن به چرخه درمانی کشور در این شرایط دشوار ابراز خرسندی کرد.

در این راستا، قدرت الله شمیرانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی به منظور بازگشت بیمارستان امام خمینی (ره) به چرخه درمان کشور در روز های حساس کرونایی اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 12 هزار میلیارد به بیت المال با احیای بیمارستان امام (ره)

بازگشت 12 هزار میلیارد به بیت المال با احیای بیمارستان امام (ره)