مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-24سياسي

لزوم توجه هیئت های مذهبی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر


مسئول بسیج مداحان استان قزوین گفت: اولویت ما در مواجه با آسیب های هیئات امر به معروف به معنای دعوت به انجام مراسم عزاداری بهتر است.

- عقیل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ضمن اشاره به اینکه مکتب حسین (ع) یک مکتب تربیت محور است اظهار کرد: هیئت یک مکتب تربیت محور است چنانچه امام (ره) مکتب امام حسین (ع) را دانشگاهی برای آموزه های دینی، اخلاقی، تربیتی و اتصال به ائمه اطهار می دانستند.

مسئول بسیج مداحان استان قزوین اذعان کرد: مکتب امام حسین (ع) همان مکتبی است که سبب ارتقا سطح فکری، دینی و ایمانی می شود، این امر در شیوع ویروس کرونا بیشتر از هر مسئله دیگری قابل لمس بود و دیدیم که چگونه هیئت ها با اطاعت و هدایت مجری مراسمات عزاداری بودند.

وی افزود: در بیش از 95 درصد مراسمات مذهبی استان قزوین، رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت کامل اتفاق افتاد و این امر نشان می داد که مکتب اهل بیت (ع) تربیت محور بوده و ارتقا سطح فکری و منطقی در آن اتفاق می افتد.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه شیعه حول سه محور امام زمان (ع)، ولایت فقیه و مکتب ایثار و شهادت که همان مکتب امام حسین (ع) استوار است می چرخد، به طور حتم دشمن در تلاش است تا با ورود و نفوذ به این عرصه ها اهداف خود را اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه هیئت های مذهبی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر

لزوم توجه هیئت های مذهبی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر