مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:222021-08-24سياسي

دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی امیدآفرینی کنند


بازرس کل استان ایلام با تاکید بر اینکه نیاز امروز کشور امیدآفرینی است، گفت: دستگاه های اجرایی ، نهادهای عمومی و انقلابی و مراکز علمی با کار تاثیرگذار به دنیال امیدآفرینی در جامعه باشند.

- مهدی اصلانی کرجی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، اظهار کرد: نیاز مهم و اساسی امروز جامعه امیدآفرینی و ایجاد تحرک و انگیزه برای کار بیشتر و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و حاکمیتی نقش مهمی در امیدآفرینی و اجرای منویات مقام معظم رهبری دارند، تأکید کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و جهادی با تکیه بر نگاه علمی تاکنون در این زمینه نقش آفرینی کرده و با توجه به مشکلات و مسائل موجود رسالت این نهاد بیشتر می شود.

بارزس کل استان ایلام با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، تاکید کرد: در این هفته هر مجموعه باید هدفگذاری ها و عملکردهای خود را در راستای آن اهداف را تبیین کند و توجه مردم را به بسترهای امیدآفرین جلب کند.

اصلانی ادامه داد: در شرایط موجود، تبیین عملکرد هر دستگاهی به عنوان دستاوردهای دولت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی مهم است و مدیران باید دید وسیعی داشته باشند و همت خود را برای حرکت بیشتر بالا ببرند و با تعامل و هم افزایی بیش از پیش در راه حل مشکلات مردم گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی امیدآفرینی کنند

دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی امیدآفرینی کنند