مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-24اقتصادي

افتتاح 1646 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت هفته دولت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افتتاح 1646 پروژه با اعتبار 1255 میلیارد ریال را در شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افتتاح 1646 پروژه با اعتبار 1255 میلیارد ریال را در شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد.

عادل کاظمی امروز سه شنبه دوم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برق تبریز در آغاز دوره ی خدمت رسانی دولت مردمی و ایران قوی، دستاوردهای خود را که برگرفته از سند چشم انداز صنعت برق کشور است، در قالب شاخص های کلان و برنامه های اجرا شده برای مردم عزیز ارائه می کند.

وی در تشریح پروژه های بهره برداری شده، خاطرنشان کرد: بیش از یک سوم تعداد پروژه های بهره برداری شده بالغ بر 692 پروژه در بخش نیرورسانی صورت گرفته تا مشترکان عزیز از نعمت برق هر چه بیشتر برخوردار شوند.

وی افزود: یک چهارم پروژه های بهره برداری شده بالغ بر 437 پروژه در بخش اصلاح و بهینه سازی صورت گرفته تا شبکه از پایایی هرچه بیشتر برخوردار باشد و هم چنین توسعه و احداث با 349 پروژه، ایجاد قدرت مانور با 61 پروژه و کاهش تلفات به عنوان یکی از مهمترین برنامه های برق تبریز با 42 پروژه در رده های بعدی بیشترین تعداد پروژه بهره برداری شده قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1646 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت هفته دولت

افتتاح 1646 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت هفته دولت