مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:402021-08-24اقتصادي

بهره برداری از 114 میلیارد تومان پروژه عمرانی در نی ریز


همزمان با گرامیداشت هفته دولت 14 پروژه عمرانی به ارزش 114 میلیارد تومان در نی ریز افتتاح و یک پروژه با اعتبار 205 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

- ، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال 14 پروژه با اعتبار 114 میلیارد تومان درنی ریز افتتاح و یک پروژه با اعتبار 205 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی افزود: احداث سوله مدیریت بحران شهرداری نی ریز، آبیاری تحت فشار، آسفالت معابر و مواردی در حوزه برق و شهرداری ها از جمله پروژه ها است که برای افتتاح در این هفته تعریف شده است.

هدایت با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان استفاده کرده ایم ابراز کرد: همه تلاشمان را کردیم تا با اعتبارات موجود هر آنچه که در توان داریم در انجام کارهای اجرایی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی به منصه ظهور برسانیم.

فرماندار نی ریز یادآور شد: این پروژه ها با همکاری همه ادارات و دستگاه ها با همدلی و همراهی تمام توان خود را به کار بستند تا به نتیجه برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبه کلنگ زنی پروژه خط انتقال گاز تقویتی 16 اینچ از شهرستان خاتم (هرات) به شهرمشکان مرکز بخش پشتکوه نیز اشاره کرد و گفت: برای این پروژه اعتباری معادل 205 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که پس از اجرا و افتتاح، مشکل افت فشار گاز شرق فارس و همچنین کارخانه های بزرگ شهرستان نی ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 114 میلیارد تومان پروژه عمرانی در نی ریز

بهره برداری از 114 میلیارد تومان پروژه عمرانی در نی ریز