مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:002021-08-24سياسي

پاسخ قالیباف به ادعای خط دهی به نمایندگان


رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که استقلال و انجام وظایف قانونی مجلس امری بسیار مهم است، گفت: در شرایط فعلی هیچ چیزی مهم تر از کار کردن برای مردم نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در جلسه نوبت صبح امروز احمدی بیغش نماینده شازند تذکری را مطرح کرد مبنی بر این که رییس مجلس شورای اسلامی جلساتی را تشکیل داده و در خصوص رای اعتماد و یا عدم رای اعتماد خط دهی می کند.

با شروع جلسه علنی نوبت عصر امروز، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم با استناد به ماده 75 آیین نامه در تذکری با طرح انتقادات تندی به احمدی بیغش گفت: مگر نمایندگان عروسک خیمه شب بازی هستند که هر چیزی را که دیگران می گویند گوش دهند.

این حرفا توهین به نمایندگان است.

تعداد دیگری از نمایندگان نیز خواستار بیان تذکراتی با استناد به ماده 75 شدند، که قالیباف به دلیل کمبود وقت جهت اتمام بررسی صلاحیت وزرا از آنها خواست که از طرح تذکراتشان منصرف شوند، منتها توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دوستان حداقل در این ماه های اخیر یعنی قبل از انتخابات و یا بعد از انتخابات و بعد از معرفی کابینه به خصوص در چند روز اخیر شاهد بودند که بنده در تمامی جلسات تاکید داشتم که طبق اخبار پنهان و آشکار، امروز دشمنان کشور و انقلاب به دنبال انشقاق و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قالیباف به ادعای خط دهی به نمایندگان

پاسخ قالیباف به ادعای خط دهی به نمایندگان