مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-24پزشكي

تجهیز بیمارستان اعصاب و روان شیراز به خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی


با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با پیگیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان این دانشگاه، خوابگاه و استراحتگاه مرکز آموزشی درمانی اعصاب و روان ابن سینا، - ایسنا/فارس با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با پیگیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان این دانشگاه، خوابگاه و استراحتگاه مرکز آموزشی درمانی اعصاب و روان ابن سینا، به بهره برداری رسید.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز سه شنبه دوم شهریور در آیین افتتاح این خوابگاه گفت: با توجه به نیاز مبرم دانشجویان پزشکی کارورز در مقاطع تحصیلی مختلف به وجود یک استراحتگاه و خوابگاه استاندارد و منظم، با پیگیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه و همکاری مدیران مرتبط، این خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

سیدمجتبی میرابراهیمی ادامه داد: این واحد رفاهی دانشجویی با داشتن هفت اتاق مجزا و 160 مترمربع زیربنا با صرف بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه اختصاصی رییس دانشگاه، راه اندازی شده است.

او، ایجاد واحدهای رفاهی ویژه دانشجویان را بر عملکرد دانشجویان در زمینه های تحصیلی و بهره وری تخصصی آنان دارای تاثیر مستقیم خواند و افزود: با ارتقای استانداردها در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان اعصاب و روان شیراز به خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی

تجهیز بیمارستان اعصاب و روان شیراز به خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی