مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:252021-08-24پزشكي

3 پروژه درمانی در قلعه گنج با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار6 میلیارد و 320 میلیون تومان در شهرستان قلعه گنج خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار6 میلیارد و 320 میلیون تومان در شهرستان قلعه گنج خبر داد.

دکتر اصغر مکارم ظهر امروز دوم شهریورماه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های درمانی و بهداشتی در گفت و گو با ایسنا با تبریک روز پزشک گفت: زحمات کادر بهداشت و درمان بر هیچ کس پوشیده نیست به خصوص در دوران اپیدمی کووید 19 این قشر ایثارگرانه در میدان عمل خدمت کردند که به نوبه خود قابل تقدیر است.

وی افتتاح پایگاه جاده ای 115 صولان از توابع شهرستان قلعه گنج را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که به بهره برداری رسید و افزود: این پروژه با اعتباری بیش از 420 میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است.

مکارم بهره برداری از مرکز درمان بستر رمشک را با مشارکت بنیاد علوی و خیرین با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد 500 میلیون تومان در ارائه خدمات در منطقه محروم رمشک مؤثر عنوان کرد و گفت: سه میلیارد تومان از اعتبار هزینه شده توسط بنیاد علوی و دو و نیم میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خیران سلامت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه درمانی در قلعه گنج با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد

3 پروژه درمانی در قلعه گنج با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد