مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:302021-08-24اقتصادي

183 پروژه عمرانی و خدماتی و گردشگری در رودسر بهره برداری می شود


فرماندار رودسر با اشاره به بهره برداری از 183 پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان، گفت: برای اجرای این پروژه ها 63 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- ، محمد مهدی مظفری ظهر سه شنبه در مراسم واگذاری مسکن مددجویی با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور مسئولانی است که خدمت بی منت و صادقانه به اقشار ضعیف و محروم جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند، اظهار کرد: خدمات شهیدان رجایی و باهنر از یاد مردم ایران نمی رود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه سال جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها فرصتی مناسبی برای ارائه خدمت از سوی مسئولان با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: مسئولان با الگوبرداری از این دو شهید بزرگوار باید گام های بلندی برای توسعه و پیشرفت کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 183 پروژه با بیش از 63 میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری در شهرستان رودسر بهره برداری می شود، گفت: این پروژه ها حوزه شیلات، آسفالت، طرح توسعه عمران شهری مخابرات، مسکن مددجویی است.

500 واحد مسکونی امسال تحویل مددجویان بهزیستی می شود معاون مشارکت های مردمی و اشتغال زایی بهزیستی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه توانمند سازی مددجویان، اظهار کرد: 55 واحد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

183 پروژه عمرانی و خدماتی و گردشگری در رودسر بهره برداری می شود

183 پروژه عمرانی و خدماتی و گردشگری در رودسر بهره برداری می شود